جستجو
Close this search box.

استقبال کم‌نظیر از تیزر استخدام بیژن

با هدف کارآفرینی و همزمان با گسترش مجموعه بیژن و لزوم به‌کارگیری نیروهای متخصص و با انگیزه در بخش‌های مختلف، شرکت بین‌المللی بیژن در آخرین تیزر تبلیغاتی خود که هم‌اکنون در همه شبکه‌های صداوسیما در حال پخش است، از کسانیکه آماده به خدمت در قسمت‌های مختلف هستند، دعوت کرده تا با رجوع به سایت بیژن، فرم‌های لازم را پر کنند.
بنا بر این گزارش، از فراخوان استخدام بیژن استقبال زیادی به عمل آمده است و درخواست‌های متعددی از تخصص‌های گوناگون از طریق سایت ارسال شده است که تقاضای همکاری با مجموعه بیژن داشتند. سایر علاقمندان هم می‌توانند با رجوع به بخش استخدام سایت (با لینک https://bijanfood.com/hr) و مطالعه دانش و مهارت‌های مورد نیاز هر بخش و اطمینان از دارا بودن شرایط، اقدام به ثبت‌نام کنند، تا پس از پایان مهلت ارسال، کمیته جذب با بررسی شرایط احراز صلاحیت، نسبت به مراحل تکمیلی و مصاحبه، از میان داوطلبان برتر، کادر خود را تقویت و تکمیل نماید.
هم‌چنین برای پاسخ به سوالات مربوط به استخدام در بیژن و نحوه ثبت‌نام، می‌توانید از فیلم آموزشی زیر استفاده کنید.
https://www.aparat.com/v/ld4PW

 

9 دیدگاه دربارهٔ «استقبال کم‌نظیر از تیزر استخدام بیژن»

  1. با سلام خدمت شما ودست اندرکاران وکارگران کارخانه بیژن
    من در تولید پودر سیر و خلال سیر و سیر مروارید و سیر کارخانه سوسیس وکالباس هستم ومیتوانم پودر سیر را با ارزانترین قیمت وبهترین کیفیت و بهداشتی در اختیارتان قرار دهم با تشڪر

    1. این فراخوان، مربوط به استخدام در استان‌های تهران و البرز است. برای استخدام در سایر نمایندگی‌ها و شهرها، متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

    1. این فراخوان، مربوط به استخدام در استان‌های تهران و البرز است. برای استخدام در سایر نمایندگی‌ها و شهرها، متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

پیمایش به بالا