جستجو
Close this search box.

انبار جنوب تهران شرکت پخش بیژن افتتاح شد

جدیدترین انبار شرکت پخش بیژن، جمعه ۲۲ اسفندماه ۱۳۹۹، در جنوب تهران و با حضور یداله صادقی، ریاست سازمان صنعت و معدن استان تهران، عباس مهدوی‌مهر، مدیر کل بازرگانی سازمان صدا و سیما و امیر هادی‌نژاد، رئیس شورای شهر کهریزک، افتتاح شد.

 

این انبار که وسعت آن ۲۵ هزار متر مربع است، در راستای برنامه‌ توسعه‌ای شرکت و در جهت تسهیل امور، جریان توزیعی و همچنین کارآفرینی منطقه‌ای و استخدام نیروهای بومی افتتاح شده است.

در مراسم آغاز به کار این انبار که به پیشرفته‌ترین تجهیزات و آخرین امکانات روز مجهز است، یداله صادقی، ریاست سازمان صنعت و معدن استان تهران و عباس مهدوی‌مهر، مدیر کل بازرگانی سازمان صدا و سیما و امیر هادی‌نژاد، رئیس شورای شهر کهریزک، نیز حضور داشتند.

در بخشی از این مراسم، حسین مصطفی‌زاده، مدیرعامل هلدینگ بیژن، به تمجید از همکاران خود پرداخته و نوید افتتاح سایت‌های کرمانشاه و اصفهان را داد:

این مجموعه که شما می‌بینید را من فقط مدیریت کردم و تمامی زحمت‌ها را مدیران و پرسنل زحمت‌کش بیژن کشیده‌اند و من با انرژی و پشت کاری که در دوستان می‌بینم به این نقطه رسیده‌ام و منبع انرژی من برای ادامه مسیر همین دوستان هستند و من به تنهایی هیچ حرکتی انجام نداده‌ام و فقط در نقش رهبر تیم بوده‌ام و انشالله به‌زودی اتفاقات بزرگی را در شرکت بیژن خواهید دید و بعد از این مجموعه سایت کرمانشاه و اصفهان را افتتاح خواهیم کرد و تا ۳۱ شهریور سال بعد بیژن را در سرتاسر کشور خواهید دید و در سال آینده شما بزرگترین کارآفرینی ایران را خواهید دید.

در چند سال گذشته شما حرکت کند من را دیدید و از این پس سرعت واقعی ما یعنی سرعت ده برابری را خواهید دید و به مدیران ارشد اعلام می‌کنم که آماده باشید. ما سال آینده در کنار همت و تلاش کلی پرسنل مجموعه بیژن، به صورت شبانه‌روزی کار خواهیم کرد. واقعا من متشکرم از تمامی پرسنل که تا این حد تلاش می‌کنند و هر زمان که از موضوعات دست و پا گیر دولتی و اداری و یا بهر نحوی خسته می‌شوم، دقایقی در انبار و خطوط قدم می‌زنم و دوباره انرژی می‌گیرم و دوباره مشغول کار می‌شوم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

پیمایش به بالا