جستجو
Close this search box.

بیژن، برند محبوب مصرف‌کنندگان

بیژن در هفتمین نظرسنجی سالانه برند محبوب مصرف‌کنندگان، در دو بخش «سس» و «شور و ترشیجات» حائز رتبه شد. در این نظرسنجی که در شبکه‌های اجتماعی برگزار می‌شد، مردم و مصرف‌کنندگان مستقیما به گزینه‌های مورد نظر خود رای می‌دهند و برند محبوب خود را انتخاب می‌کنند و به همین دلیل برگزیده شدن دو گروه از محصولات بیژن را می‌توان نشان از همراهی و رضایت مردم دانست.

بنا بر این گزارش سایر محصولات بیژن نیز در رتبه‌های بالا قرار داشتند و رقیب اصلی سایر برندها.

جشنواره برند محبوب به عنوان گسترده‌ترین نظرسنجی مردم در زمینه محبوبیت برندها، بستری برای شناسایی برندهای محبوب مردم است. گرچه جشنواره این دوره از نظرسنجی سالانه به دلیل بیماری کوید-19 هنوز برگزار نشده است، اما شرکت صنایع غذایی بیژن، جایزه اصلی خود را از دست مصرف‌کنندگان دریافت نموده و این بزرگترین افتخاری است که در بازار کسب نصیب بیژن شده است.

مدل اجرایی جشنواره برند محبوب، مبتنی بر نظرسنجی گسترده مردمی است، برای شناسایی میزان هواداری مصرف‌کنندگان در هر یک از گروه کالا و خدمات، تا ضمن ایجاد زمینه مشارکت گسترده مصرف‌کنندگان در این نظرسنجی، بتوان ارزیابی قابل اعتمادی از طیف گسترده برندهای فعال در گروه‌های مختلف کالا و خدمات به دست آورد. لذا به شرط حضور حداقل 10 برند ايراني در گروه، 3 برند ایرانی اول هر گروه كه بالاترین رای را در ميان برندهاي ايراني گروه كسب كرده بودند، به عنوان برندهاي محبوب ایرانی آن گروه معرفي شدند و نشان زرين برند محبوب ايراني به آن‌ها اهدا خواهد شد. همچنين شرط حداقل راي در هر گروه نيز به عنوان مبناي اعتبارسنجي گروهها در نظر گرفته شده و لذا گروه‌هايي كه تعداد كل آراي ثبت شده به برندها در آن گروه زير 2000 راي بود، از رده‌بندی حذف شدند.

1 دیدگاه دربارهٔ «بیژن، برند محبوب مصرف‌کنندگان»

  1. مهسا مهرسا

    سلام و وقت بخیر
    من تمام محصولات برندهای مختلف سس گوجه فرنگی تند رو تست کردم و باید بگم هیچ کدوم به خوشمزه گی سس گوجه فرنگی تند بیژن نیست . انقدر عاشق مزش بودم که خواستم براتون کامنت بزارم و یک تشکر ویژه ازتون بکنم . ممنون مانا باشید و موفق

دیدگاه‌ خود را بنویسید

پیمایش به بالا