جستجو
Close this search box.
مسابقات فوتبال بیژن

طعم ورزشی زندگی

در راستای تقویت روحیه کاری کارکنان و کارگران و ایجاد نشاط و افزایش سلامتی آن‌ها، شرکت بیژن، مسابقات فوتبال برگزار کرد.

 

جوایز مسابقات فوتبال

بنا بر این گزارش، در این دوره از مسابقات 20 تیم شرکت کرده بودند که تقریبا از همه بخش‌های شرکت و کارخانه و انبار در آن حضور داشتند. تیم‌های شرکت‌کننده، در سه مرحله با هم مسابقه دادند که دو مرحله اول، به صورت حذفی بود و 4 تیم به مرحله نهایی راه یافتند و بعد از انجام قرعه‌کشی مجدد با حضور نمایندگان تیم‌ها، تیم‌های اول تا سوم به ترتیب زیر مشخص شدند:

قهرمان این دوره از مسابقات: تیم واحد کنترل کیفیت، نایب‌قهرمان: تیم اول دپارتمان فروش 6 تهران، مقام سوم: تیم دوم دپارتمان فروش 6 تهران

 

در بازی افتتاحیه و روز اول برگزاری این دوره از مسابقات، مدیرعامل هلدینگ بیژن نیز حضور داشت و از نزدیک شاهد برگزاری مسابقات و امکانات درنظرگرفته‌شده بود، از جمله استقرار یک دستگاه آمبولانس به همراه تیم پزشکی در محل مسابقات. سایر مدیران بخش‌ها نیز در محل مسابقات حضور داشتند و مشوق تیم‌های خود بودند.

در نهایت از تیم‌های اول تا سوم، در دفتر مدیرعامل بیژن، تقدیر به عمل آمد و علاوه بر اهدای کاپ و گل، جوایز نقدی به آن‌ها تعلق گرفت. در این مراسم، حسین مصطفی‌زاده، ضمن تقدیر از برگزار کنندگان این مسابقات، اظهار کرد: برگزاری مسابقات ورزشی از اهمیت بالایی برخوردار است؛ چراکه موجب ایجاد نشاط و روحیه ورزشی و افزایش سلامتی و بهره‌وری کارکنان و کارگران می‌شود.

وی بعد از عکس یادگاری با بازیکنان تیم‌های اول تا سوم مسابقات، خاطرنشان کرد: ترويج ورزش ميان كاركنان به طور حتم موجب شتاب‌بخشی و بهبود امور شرکت نیز خواهد شد و صرف هر وقت و هزينه‌ای در ورزش، در واقع سرمايه‌‌گذاری بلندمدت است.

مدیرعامل هلدینگ بیژن در خطاب به مدیر واحد اداری و منابع انسانی تاکید کرد: حتما این نوع برنامه‌ها و مسابقات ادامه یابد تا بیش از پیش شاهد افزایش شور و نشاط، روحیه همکاری و تعامل، عزت و سلامتی کارکنان بیژن باشیم.

هم‌چنین طبق برنامه‌ریزی و تصمیمات واحد اداری و منابع انسانی، قرار است مسابقات ورزشی مشابه، برای نیروهای زن مجموعه بیژن طراحی شود و علاوه بر آن، دوره دوم مسابقات فوتسال مردان، همزمان با اعیاد دهه فجر برگزار شود که اطلاعات تکمیلی آن و شرایط حضور و ثبت‌نام تیم‌ها در مسابقات، در سایت بیژن، متعاقبا اعلام خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

پیمایش به بالا