جستجو
Close this search box.

مدیرعامل شرکت بین‌المللی پخش بیژن: اهتمام بیژن به مسئولیت اجتماعی شرکت

مدیرعامل شرکت بین‌المللی پخش بیژن در اهمیت مسئولیت اجتماعی شرکت گفت: همانطور که تک‌تک افراد، دارای مسئولیت اجتماعی هستند، یک شرکت نیز نمی‌تواند بی‌تفاوت نسبت به این مسئولیت باشد. به همین دلیل است که امروزه، یک مسئولیت مهم به مسئولیت‌ هر شرکتی اضافه شده و آن مسئولیت اجتماعی شرکت یا CSR) Corporate Social Responsibility) است.
نرگس الهیاری ادامه داد: این نوع مسئولیت، به موازات پیچیده‌تر شدن شرایط  و مشکلات موجود در جوامع، اهمیتی روزافزون یافته است و سازمان‌ها و شرکت‌هایی که علاوه بر «منطق سود» به «اخلاق کسب و کار» نیز اهمیت می‌دهند، برای انجام وظایف اجتماعی شرکتی هم برنامه‌هایی ترسیم می‌کنند.
وی تصریح کرد: ما در بیژن نگاه‌ سه‌بعدی داریم و 3P را دنبال می‌کنیم، یعنی علاوه بر سود (PROFIT)، افراد (PEOPLE) و محیط زیست (PLANET) را نیز لحاظ می‌کنیم.
مدیرعامل شرکت بین‌المللی پخش بیژن با یادآوری فعالیت‌های اجتماعی شرکت، اظهار داشت: شرکت بیژن در ماجرای سیل اخیر که استان‌های زیادی را در برگرفت به کمک هموطنان خود شتافت و کاروانی با ده فروند کامیونت‌های اختصاصی شرکت به همراه چندین نفر از پرسنل بیژن و اقلامی مرتبط با نیازهای واقعی مردم خسارت‌دیده به مناطق سیل‌زده ارسال کرد.
الهیاری در پایان از دیگر برنامه‌های CSR که شرکت بین‌المللی بیژن در نظر گرفته است گفت و افزود: ما در این خصوص کار کردیم و قرار است به زودی واحد CSR شرکت در راستای مسئولیت‌های اجتماعی اقداماتی را بررسی و اجرایی کند، کارهایی مثل توزیع بسته‌های غذایی در روستاهای اطراف تهران و مناطق محروم؛ توزیع اقلام بهداشتی، ماسک، الکل و دیگر وسایل مورد نیاز برای مقابله با کرونا در بین اقشار ضعیف و کم‌درآمد؛ پخش فست‌فودهای مورد علاقه بچه‌ها به همراه سس‌های سرد و گرم بیژن در مدارس کودکان کار جنوب شهر تهران؛ پخش کنسروجات بین کارتن‌خواب‌های شهر تهران.

6 دیدگاه دربارهٔ «مدیرعامل شرکت بین‌المللی پخش بیژن: اهتمام بیژن به مسئولیت اجتماعی شرکت»

  1. سلام لطفا به میر عامل بفرمایید بنده از مشتریان جدی بیژن هستم و متاسفانه یه انتقاد دارم از محصول خیار شور شرکت. خوشحال میشم به بنده ایمیل بزنن.تا بگم که ایراده خیارشور تو چی هست. متشکر

  2. امیرغلامی یاراحمدی

    ضمن عرض سلام وادب اینجانب لیسانس مدیریت اداری با رزومه قوی حاضرهستم باشرکت شما کارکنم وحاضر هستم یکماه بصورت امتحانی در بخش اداری و پشتیبانی وبازاریابی فعالیت کنم وقول میدم شمارا ازنظر کارراضی کنم ممنون میشم تماس بگیرید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

پیمایش به بالا