جستجو
Close this search box.

مدیرعامل شرکت بین‌المللی پخش بیژن: ورود موفقیت‌آمیز بیژن به بازارهای جهانی

مدیرعامل شرکت بین‌المللی پخش بیژن گفت: معمولا تولیدات خوب و پیشرو در هر صنف و گروهی، محدود به مرزهای کشور تولیدکننده نمی‌ماند و فراتر از مرزها، به بازارهای سایر کشورها نفوذ می‌کند و پیش می‌رود. از این رو ورود یک برند به بازار جهانی و صادرات محصولات‌اششا می‌تواند نشان و دلیلی بر اعتبار و کیفیت آن برند باشد.
نرگس اله‌‍یاری از توجه شرکت بیژن به بازارهای جهانی گفت و افزود: ما در کنار توجه به ذائقه و سلیقه مصرف‌کنندگان داخلی، همواره به صادرات محصولات‌مان توجه داشتیم و از آنجایی که محصولات بیژن واجد استانداردهای جهانی است، ورود به این سطح و صادرات به کشورهای مختلف، راهی هموار برای محصولات غذایی بیژن است.
وی تصریح کرد: البته مهم‌تر از همه این‌ها، اعتماد مصرف‌کنندگان داخلی است که باعث شد این بار بیژن به بازارهای کشور های حوزه خلیج فارس راه یابد و طعم زندگی به امارات هم برسد.
مدیرعامل شرکت بین‌المللی پخش بیژن خبر از صادرات محصولات غذایی بیژن به امارات متحده عربی داد و گفت: ما در مجموعه خود، بخاطر موقعیت جغرافیایی کشور، از یک سو، و از سویی دیگر بازار مصرف مهمی که در کشورهای همسایه‌مان وجود دارد، به کشورهای عربی، توجه ویژه داشته و در گام اول، به بازارهای کشور امارات متحده عربی وارد شدیم این ورود، متناسب با نیاز کشور مقصد و  پتانسیل‌های تولیداتی و صادراتی خود بوده است.
اله‌یاری تصریح کرد: در ماهی که گذشت، استقبال بازارهای جهانی از محصولات بیژن، گرم بود و غیر از امارات و فروشگاه‌های دبی، ونزوئلا مقصد بعدی محصولات بیژن بود و پای محصولات شرکت به فروشگاه‌های کاراکاس هم باز شد، این بار در قفسه‌های «مگاسیس» که سازمان اتکا آن‌ها را برای عرضه کالاهای مصرفی ساخت ایران در شهر کاراکاس پایتخت جمهوری بولیواری ونزوئلا راه اندازی کرده است. محصولات مختلف و متنوع بیژن در  این فروشگاه‌ که مساحتی بالغ بر ۲۰ هزار متر مربع دارد، حضوری چشم‌گیر و موثر داشتند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

پیمایش به بالا