جستجو
Close this search box.

با بیژن برنده باش

به گزارش روابط‌عمومی بیژن؛ مراسم قرعه‌کشی کمپین خرید از فروشگاه‌های افق کوروش برگزار و به برندگان آن جوایزی اهدا شد.

این جشنواره حاصل همکاری هلدینگ بین‌المللی بیژن و فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش بود که از دی‌ماه تا اسفند‌‌ماه 1402 در تمامی شعب این فروشگاه در سراسر کشور به طول انجامید.

در جریان این مراسم که در یکی از شعب افق کوروش و با حضور مدیران شرکت بیژن و افق کوروش برگزار شد؛ هر دو طرف ضمن تاکید بر همکاری بیشتر، از استقبال کم‌نظیری که صورت گرفته  ابراز خرسندی کرده و برپایی کمپین‌های مشابه را راهی موثر در  برقراری ارتباط با مشتریان دانستند.

در مرحله نخست اسامی برندگان به شرح ذیل اعلام می گردد:

برندگان 50 میلیون تومانی:

زهرا بابا اسماعیلی از تهران، احسان اندیشه پذیر از فارس، محسن زارعی از کرمانشاه.

برندگان ربع سکه طلا:

ناصر ذوالفقاری از تهران، سیدمحمدمهدی حمیدی از تهران، مسعود رئیسی از اصفهان، امیر رئیسی از البرز، مینا شهبازی ازمازندران، صدیقه جهانگیری قزلجه ازقزوین، آرزو فخرایی از کردستان، علاءالدین جماعتی از کردستان، معصومه یوسفی پور ازگیلان، محمدرضا محمدقاسمی سامانی ازچهارمحال بختیاری.

برندگان گوشی موبایل سامسونگ:

مهدی رضایی از تهران، محمود غلامی مقدم گنگرج از تهران، فرهاد نبی زاده از فارس، علیرضا حکم آبادی از گلستان، سمیرا جعفری تازه کندی از مازندران، کامران شیربیگ از آذربایجان غربی، مهدی افضلیان از مازندران.

گفتنی است در جشنواره بیژن 5جایزه 50 میلیون تومانی، 20 گوشی موبایل سامسونگ A52 و 40 ربع سکه بهار آزادی جهت مشتریان وفادار در نظر گرفته شد.