جستجو
Close this search box.

جنوب تهران میزبان فستیوال بزرگ بیژن

به دنبال راه‌اندازی شعبه‌های فروشگاههای زنجیره‌ای فستیوال در شهرهای همدان و بومهن، این بار فستیوال به تهران رسید و با افتتاح خود در جنوب پایتخت توانست مورد استقبال بی‌نظیر مردم قرار گیرد.

فروشگاه زنجیره‌ای فستیوال یکی از زیر مجموعه‌های هلدینگ بیژن است که توانسته با فاصله‌ای کوتاه به شهرهای همدان، بومهن و حالا نیز تهران راه پیدا کند.

فستیوال با انگیزه کارآفرینی، تامین نیازهای خانواده‌ها با پایین‌ترین قیمت و ارائه خدمات جدید راه‌اندازی شده‌است. در جریان افتتاح شعبه ۱۷ شهریور فستیوال در جنوب تهران مهندس حسین مصطفی‌زاده مدیرعامل هلدینگ بیژن، ضمن تشکر از زحمات مجموعه در راستای راه‌اندازی کامل و سریع فروشگاه گفت: اصولی که ما در فستیوال نسبت به آن تاکید داریم، کیفیت بالا و تنوع کالا همراه با پایین‌ترین قیمت است. وی افزود: ما قصد داریم در تمام شهرهای ایران فروشگاه‌های زنجیره‌ای فستیوال را راه‌اندازی کنیم و با تاسیس این فروشگاه، هلدینگ بیژن توانست زنجیره تامین FMCG را تکمیل کند. به یاری خدا در چشم‌انداز فستیوال ۱۳۵ فروشگاه در شهرهای مختلف کشور و با ظرفیت ۳۴۰۰۰ نفر را خواهیم داشت که بزودی شعب دیگر را افتتاح و راه‌اندازی خواهیم‌کرد. هلدینگ بیژن در حال حاضر ۱۲۴۰۰ نفر پرسنل در سراسر کشور دارد که با راه‌اندازی شعبه‌های جدید فستیوال به این تعداد افزوده خواهد شد و این یعنی اشتغال هزاران نفر از جوانان ایرانی.

لازم به ذکر است که این فروشگاه با مساحت ۱۵هزار مترمربع و دارای پارکینگ اختصاصی و غرفه‌های محصولات پروتئینی، لوازم خانگی سبک و سنگین، لوازم الکترونیکی و ۲۰هزار قلم تنوع کالایی می‌باشد و با خرید از فستیوال می‌توانید در قرعه کشی بزرگ این فروشگاه و بهره‌مندی از جوایز نفیس آن شرکت کنید. با هر ۵۰۰ هزار تومان خرید از فستیوال می‌تواند یک شانس شرکت در قرعه کشی را داشته باشید.