جستجو
Close this search box.
مصطفی زاده/مصاحبه با سایت مانع زدایی

توسعه کارآفرینی راهی برای ایجاد اشتغال زایی پایدار

یک کارآفرین، گفت: توسعه فعالیت‌های اقتصادی و کار آفرینی راهبردی اثربخش برای توسعه اقتصادی و اجتماعی کشورها شناخته می‌شود .

به گزارش روابط‌عمومی شرکت بین المللی بیژن به نقل از سایت خبری تحلیلی مانع زدایی، حسین مصطفی زاده، کارآفرین در گفت‌‌و‌گو با “مانع زدایی” اظهارکرد: اهمیت کارآفرینی بر کسی پوشیده نیست و همواره مورد اشاره و تایید مقام معظم رهبری بوده است، بنابراین کارآفرینی و توسعه آن در کشور ارزشمند و موجب رشد و توسعه اقتصادی است.

وی با اشاره به اینکه امروزه توسعه فعالیت‌های اقتصادی و کارآفرینی، راهبردی اثربخش برای توسعه اقتصادی و اجتماعی کشورها شناخته می‌شود، افزود: کارآفرینی و حمایت از آن نقش شایسته‌ای برای حضور فعال تر در بازارهای جهـانی ، مقابله با رقبا و اشتغال پایدار دارد .

داور برنامه کارآفرینی میدون با بیان اینکه اقتصاد کشور و اقتصاد مقاومتی نیاز به کارآفرینی دارد، افزود: افزایش فعالیت‌های کارآفرینانه همواره با افزایش تولید ناخالص ملی و در نتیجه موجب افزایش درآمد ملی، رفاه و آسایش در جامعه است به همین دلیل گرایش به کارآفرینی در سراسر دنیا مورد توجه ویژه قرار گرفته است.

مصطفی زاده بیان کرد: ظرفیت‌سازی برای توسعه کارآفرینی از یک سو مستلزم ارائه آموزش‌ها و مهارت‌های کارآفرینی با رویکرد بازار محور و براساس نیازهای جامعه در همه سطوح آموزشی است و از سوی دیگر توسعه کارآفرینی نیازمند شناخت و رفع موانع و ایجاد زمینه‌های مناسب جهت توسعه فعالیت‌های تولیدی و خدماتی است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

پیمایش به بالا