جستجو
Close this search box.
حمایت دولت از کارآفرین یک ضرورت است

حمایت دولت از کارآفرین یک ضرورت است

یک کارآفرین با بیان اینکه حمایت دولت از کارآفرین یک ضرورت است، گفت: کارآفرینان پرچمداران اقتصاد مقاومتی هستند که باید مورد حمایت قرار گیرند.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت بین‌المللی بیژن به نقل از پایگاه خبری تحلیلی اقتصادی اکوپرشین، حسین مصطفی زاده، کارآفرین و مدیرعامل شرکت بین‌المللی بیژن با بیان اینکه تولید کنندگان کشور باید به سمت بهره‌ وری و ارتقا کیفیت پیش بروند ضمن آنکه آشنایی با سیستم‌های مدیریت کیفیت برای آنها ضرورت دارد، اظهارکرد: از دیگر موارد ضروری و لازم برای توسعه کارآفرینی، شناسایی کارآفرینان و حمایت دولت از آنها است.

وی با اشاره به افزایش کیفیت به عنوان موضوع مهم در هر تولید، ادامه داد: کیفیت محصولات یکی از مهم‌ترین عوامل رشد اقتصادی است چراکه اعتمادعمومی به کالاهای داخلی را افزایش می‌دهد؛ درواقع اگر کالای داخلی نتواند اهداف کیفیتی مورد نظر مردم را برآورده کند به مرور از سبد مصرفی مردم حذف می‌شود بنابراین این امر باید در دستور کار قرار گیرد.

مصطفی زاده با اشاره به اینکه رفاه حال شهروندان و مشتری مداری بسیار مهم است، اظهارکرد: اگر بخواهیم شاهد رشد اقتصادی و توسعه کارآفرینی باشیم باید کیفیت کالا افرایش یابد.

وی بیان کرد: کارآفرینی به عنوان موتور محرکی در نظر گرفته شده است که سبب رشد و پویایی اقتصاد می‌شود و کارآفرینان پرچمداران اقتصاد مقاومتی هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

پیمایش به بالا