جستجو
Close this search box.
استفاده از مدیران کارآمد و اصلاح فرآیندها دو رکن اساسی پیشرفت در صنعت

استفاده از مدیران کارآمد و اصلاح فرآیندها دو رکن اساسی پیشرفت در صنعت

مدیرعامل هلدینگ بیژن با بیان اینکه مدیران کارآمد و اصلاح فرآیندها دو رکن اساسی پیشرفت است، گفت: شهروندان را باید را در امورمان دخالت دهیم تا شاهد بهبود وضعیت باشیم.

به گزارش روابط عمومی شرکت بین‌المللی بیژن، نشست مشترک مدیران ارشد معاونت صدا با صاحبان مشاغل و صنایع مطرح کشور به منظور ایجاد تعاملی دوسویه، برگزار شد.

مهندس مصطفی زاده در نخستین نشستی که با حضور مدیران شرکت‌های صنایع مختلف و مدیران شبکه‌های رادیویی برگزار شد، اظهارکرد: طی 35 سال فعالیت اقتصادی به این نتیجه رسیده‌ام که باید در تمام قطب‌های صنعت، از مدیران توانمند استفاده کنیم و از سوی دیگر با توجه به تحریم علیه کشور باید اصلاح فرآیندها مدنظر قرار گیرد، درحقیقت با توجه به این دو نکته بسیاری از موانع تولید و کسب و کار مرتفع خواهد شد؛ البته این دو نکته نه تنها در تولید بلکه در ساختارهای دولتی و حتی صدا و سیما نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه شهروندان را باید را در امورمان دخالت دهیم، گفت: همان‌طور که قلب کسب و کار مشتری است، قلب نظام هم مردم داری است؛ لذا باید در صدای جمهوری اسلامی صدای مردم رساتر باشد.

مدیرعامل هلدینگ بیژن با بیان اینکه شاید شما به عنوان رسانه بتوانید صدای  بنده را به وزیر برسانید، اما باید تمام تولید کنندگان کوچک و تمام کارآفرین‌های خرد نیز امکان این دسترسی را داشته باشند، افزود: امید است این تعاملات در جهت بهبود وضعیت روز به روز افزایش یابد.