جستجو
Close this search box.
حسین مصطفی زاده -کاهش تورم با رشد کارآفرینی

کاهش تورم با رشد کارآفرینی امکان‌پذیر است

مدیرعامل شرکت بین المللی بیژن با بیان اینکه کارآفرینی در کشور باید توسعه یابد، گفت: کاهش تورم با رشد کارآفرینی امکان‌پذیر است.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت بین‌المللی بیژن به نقل از سایت خبری صبح تازه، حسین مصطفی‌زاده، یک کارآفرین در گفت و‌گو با سایت خبری “صبح تازه” با بیان اینکه کارآفرینی جهت توسعه اقتصادی ضروری است که در این راستا کشورهای توسعه یافته، رشد خود را به رشد کارآفرینی نسبت داده‌اند، اظهارکرد: نقش کارآفرینان در رونق اقتصادی و بهبود وضعیت سخت معیشتی مردم و همچنین رفع معضل بیکاری و کاهش تورم نقشی حیاتی و مهم است.

وی با اشاره به اینکه ایجاد فضایی مناسب جهت بارور شدن تلاش کارآفرینان باید مدنظر مسئولان دولتی قرار گیرد، گفت: درواقع کارآفرینان به عنوان نیروی محرکه اصلی در اقتصاد کشور و نقش آن‌ها در توسعه اقتصاد باید از حمایت‌های لازم برخوردار شوند و بها دادن به این گروه یعنی سرمایه گذاری بلند مدت در سرمایه‌های ظاهرا کوچکی که پس از بارور شدن ثروتی انبوه و قابل توجه را به وجود می‌آورند.

داور مسابقه میدون با اشاره به نقش کارآفرینی در اقتصاد مقاومتی، بیان کرد: به طور کلی اهمیت کارآفرینی در اقتصاد مقاومتی به گونه‌ای است که اقتصاد مقاومتی را می‌توان از جنبه دیگر، اقتصاد کارآفرینی هم نامید، چراکه مردمی بودن، دانش‌بنیانی و مولد بودن از جمله اصلی‌ترین ویژگی‌های اقتصادمقاومتی است که به طور کامل با موضوع کارآفرینی منطبق است. آفرینی در ذات خود اشتغال و رقابت سالم را بدنبال دارد و همین شکوفایی و رقابت نیز قیمت ها را متعادل می کند.

وی ادامه داد: امید است به زودی شاهد توسعه و توجه ویژه به مبحث کارآفرینی باشیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

پیمایش به بالا