جستجو
Close this search box.
بیژن نه تنها در صنایع غذایی بلکه در ورزش پیشگام است

بیژن نه تنها در صنایع غذایی بلکه در ورزش پیشگام است

رئیس فدراسیون تنیس روی میز، گفت: شرکت بین‌المللی بیژن با حضور در ورزش تنیس روی میز، ثابت کرد نه تنها در امر صنایع غذایی بلکه در ورزش نیز می‌تواند پیشگام باشد.

به گزارش روابط عمومی شرکت بین المللی بیژن، مهرداد علی قارداشی، رئیس فدراسیون تنیس روی میز در خصوص رقابت‌های لیگ برتر تنیس روی میز، اظهارکرد: با توجه به تعطیلی اماکن ورزشی و شیوع کرونا امسال، لیگ برتر تنیس روی میز، با ۸ تیم در آقایان و ۶ تیم در بانوان آغاز شد که این یک اتفاق بسیار خوب برای تنیس روی میز محسوب می‌شود چراکه با تمام محدودیت‌ها و مشکلات موجود از لیگ استقبال خوبی به عمل آمد و همه تلاش ما بر این بود که لیگ را به بهترین نحو ممکن برگزار کرده تا از نظر کیفی و کمی تحت تاثیر کرونا قرار نگیرد .

عضو هیات رئیسه فدراسیون جهانی تصریح‌کرد: هفته نخست لیگ برتر تنیس روی میز آقایان و بانوان به صورت متمرکز در دو مجموعه ورزشی انقلاب ( آکادمی امیر احتشام زاده ) و کمپ بین‌المللی شهید عضدی در مجموعه شیرودی تهران برگزار شد، همچنین مقرر شد لیگ برتر بانوان در دور دوم اوایل بهمن ماه به میزبانی استان اصفهان و دور آخر آن و مراسم اختتامیه بیست و پنجمین دوره لیگ برتر بانوان در کرمان برگزار شود.

وی در ادامه بیان کرد: دور دوم رقابت‌های لیگ آقایان و فینال سی امین دوره لیگ مردان  نیز در بهمن و اسفند ماه در تهران برگزار خواهد شد.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز با اشاره به حامی مالی این دوره از مسابقات، گفت : دغدغه مالی فدراسیون با وجود اسپانسرها و حامیان مالی و افرادی که به ورزش توجه ویژه‌ای دارند و با حضور خود که در ورزش باعث پیشرفت و ترقی آن می‌شوند، بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

وی ادامه داد: در این دوره از رقابت‌های لیگ برتر، صنایع غذایی بیژن به مدیریت مهندس حسین مصطفی‌زاده حامی مالی لیگ‌های برتر تنیس روی میز ایران بود و در بخش تبلیغات محیطی و برگزاری مسابقات نقش بسزایی را ایفا کردند.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز بیان کرد: هلدینگ صنایع غذایی بیژن با حضور در ورزش ثابت کرد نه تنها در بحث صنایع غذایی بلکه در ورزش نیز می‌تواند پیشگام باشد و اتفاقات خوبی را برای ورزشکاران کشورمان رقم بزند.

قارداشی در ادامه با اشاره به شخصیت سکاندار شرکت بین المللی بیژن، گفت: مهندس مصطفی زاده فردی بسیار فرهیخته، کوشا، خلاق و از دوستداران ورزش بوده که با حضورشان در رشته تنیس روی میز کشورمان و حمایت از این رشته ورزشی می‌توانند الگویی برای سایرین و تمام سرمایه گذارانی که می‌توانند با حضور مؤثر خود در ورزش، نوعی دیگر به کشورمان خدمت کنند، محسوب شوند.

بیژن حامی تنیس روی میز

ضرورت توجه ویژه به ورزش تنیس روی میز

همچنین در ادامه مهندس حسین مصطفی زاده، مدیرعامل هلدینگ بیژن بر فرهنگسازی در بعد همگانی و جایگاه رشته تنيس روی ميز تاكيد کرد و گفت: امید است بیش از بیش به این ورزش در کشور توجه شود و شاهد حمایت‌های بیشتر از سوی مسئولان مربوطه باشیم.

وی با اشاره به اینکه برخی از ورزش‌ها مانند تنیس روی میز کمتر مورد توجه قرار گرفته و نیاز بیشتر به حمایت دارد، ادامه داد: در شرایط کرونا واقعا به ورزشکاران این حوزه سخت گذشته است و متاسفانه بدون هیچ حمایت و پشتیبانی این ورزشکاران فعالیت خود را ادامه دادند که امیدواریم کمک ما باری از دوش آنها برداشته باشد.

مدیرعامل هلدینگ بیژن بیان کرد: امید است جایگاه ورزش تنیس روی میز در کشور روز به روز بیشتر شده و جایگاه واقعی خود را پیدا کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

پیمایش به بالا