جستجو
Close this search box.
بازدید از نمایشگاه عصر امید

کار آفرینان و سرمایه‌گذران به میدان بیایند

در بخش تجاری سازی و تولید انبوه محصولات دانش بنیان تشنه سرمایه هستند.

به گزارش روابط عمومی بیژن، مهندس مصطفی‌زاده  ضمن بازدید از نمایشگاه فناوری که با حضور پژوهشگران جوان با شعار هزار ایده و استارت‌آپ و هزار شرکت فناور و خلاق به مدت 4 روز (از 8 تا 11 خرداد) در مصلی تهران برگزار شد، گفت: شرکت‌های دانش بیان را اکثرا جوان‌ها با نوآوری و ایده‌های جدید تشکیل می‌دهند. این بخش را جوانان خلاق کشور به خوبی به نمایش گذاشته‌اند. اما در بخش تجاری سازی و تولید این محصولات کشور همچنان دچار معضل است و محصولات دانش بنیان تشنه سرمایه هستند. به همین دلیل بسیاری از این ایده‌ها که بعضا تا مرحله تولید انبوه هم آماده شده‌اند منجر به شکست می‌شوند. این کارآفرین در ادامه اظهار داشت: در بخش دوم باید کارآفرینان و سرمایه گذاران به میدان بیایند و طرح هایی که به نظر آنان توجیه اقتصادی دارد را حمایت کنند. بدین شکل هم محصول جدیدی ابتدا در کشور و سپس در بازارهای بین المللی قدرت نمایی می‌کند و هم سرمایه گذار منتفع می‌شود.

داور برنامه میدون گفت: برنامه میدون با شناسایی خلاقیت‌ها و ورود به این عرصه توانسته هوشمندانه هرجا که نوآوری هست حضور داشته باشد و با حمایت از جوانان و شرکت‌های دانش بنیان در جهت تجاری شدن ایده‌ها کمک شایانی کند.

وی در ادامه افزود: برنامه “میدون” چراغ راهی برای بخش خصوصی و سرمایه گذاران است تا از این استعدادها و از این بازار بکر و آینده دار حمایت کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

پیمایش به بالا