جستجو
Close this search box.

طعم زندگی به باکو رسید

بعد از حضور موفق بيژن در کشورهاي عربي و آلمان و کانادا و روسيه و مالزي، اين بار نوبت فروشگاه‌هاي جمهوري آذربايجان بود که در کنار محصولات پرطرفدار روسي، ترکي، اروپايي و آمريکايي، جايي را براي محصولات غذايي بيژن باز کنند.
شايد به خاطر قرابت‌هاي تاريخي و فرهنگي دو کشور ايران و آذربايجان است که موجب شده طعم و ذائقه مردمان آن ديار نيز «بيژن» را بپسندد و محصولات صنايع غذايي بيژن در طبقات فروشگاه‌هاي کشور آذربايجان خودنمايي کند و ما هم به خود بباليم که جهاني شديم و به بخشي از آنچه که در چشم‌اندازمان بود، دست يافتيم: حضور جدي و فعال در بازارهاي جهاني.
بيژن يکي از برندهاي پيشرو در بازارهاي صادراتي دنياست. آن هم در شرايطي که اين حضور براي برندهاي ايراني با چالش‌هاي فراواني روبروست. اين روزها محصولات بيژن با تنوع بالا در کشور آذربايجان طرفداران خاص خودش را پيدا کرده؛ به طوري که محصولات اين برند در دو مورد از بزرگ‌ترين سوپرمارکت‌هاي زنجيره‌اي اين کشور توزيع مي‌شود. در اين عکس‎ها، محصولات بيژن را در دو فروشگاه بزرگ زنجيره‌اي BIZIM MARKET و CINAR  مي‎بينيد.
گفتني است محصولات بيژن شامل انواع رب گوجه فرنگي، مرباجات و انواع سس در حالي در بازار آذربايجان ارايه مي‌شوند که به دليل ويژگي‌هاي خاص اين بازار، برندهاي ايراني بسيار کم در آن حضور دارند؛ اين بازار سختي‌هاي خاص خودش را براي ورود دارد، با اين وجود طعم زندگي يک سالي است که به باکو هم راه يافته!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

پیمایش به بالا