جستجو
Close this search box.

بیژن مزین به نشان زرین شد

چهارمین جشنواره ملی سلامت غذا با هدف به‌روزرسانی و ارتقای دانش تولید محصولات سلامت محور صنایع غذایی در سالن همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

چهارمین جشنواره ملی سلامت غذا با حضور مسئولین، تولیدکنندگان و کارآفرینان، اساتید دانشگاهی، دانشجویان و اصحاب رسانه  توسط انجمن متخصصین علوم و صنایع غذایی ایران برگزار شد. گفتنی است  تقدیر از شرکت‌های تولید کننده محصولات سلامت محور یکی از دستاوردهای این جشنواره بوده است. در این جشنواره شرکت بین‌المللی بیژن به دلیل تولید محصول سس کچاپ با تاکید بر تولید محصولات سلامت محور، موفق به دریافت نشان زرین سلامت غذا شد.

در این جشنواره شافعی‌نیا (عضو هیئت مدیره‌ انجمن صنایع غذایی ) با ذکر این که غذا سه مشخصه کمیت، کیفیت و سلامت دارد، ذکر کرد که در این میان مهم‌ترین شاخص غذایی، سلامت محصول است و این موضوع باید به صورت فرهنگ درآمده و مطالبه‌ و حق همه‌ مردم باشد.

جشنواره ملی سلامت غذا از سال ۱۳۹۸ با دعوت از تولیدکنندگان برای تولید محصولات سالم، همراه با شعار “همه باهم برای سلامت” شروع به فعالیت کرد. از رهاوردهای این جشنواره می‌توان به معرفی جدیدترین محصولات سلامت محور، تقسیم بندی محصولات سلامت در سه بخش محصولات فراسودمند، سودمند و کاهش اثرات زیانبار واطلاع رسانی برای ارتقاع سطح سلامت جامعه اشاره کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

پیمایش به بالا