جستجو
Close this search box.

استقبال نائب‌رییس کمیسیون اقتصادی مجلس از پیشنهاد بیژن

نائب‌رییس کمیسیون اقتصادی مجلس ضمن حضور و بازدید از غرفه بیژن، با مدیر عامل هلدینگ بیژن نیز دیدار و گفت‌وگو داشتند.
بنا بر این گزارش سیدکاظم موسوی، نماینده مردم اردبیل از جمله مهمانان ویژه غرفه بیژن در نمایشگاه ايران آگروفود 2020 بود. او در این دیدار از نزدیک با فعالیت‌ها و دستاوردهای شرکت بین‌المللی بیژن آشنا شد و در جلسه‌ای مشترک با حسین مصطفی‌زاده، از موانع تولید در کشور و راه‌حل‌های آن سخن گفتند.
در ابتدای این جلسه، مدیرعامل هلدینگ بیژن از لزوم حمایت دولت از تولیدکنندگان کشور گفت و تصریح کرد: امروز کارآفرینان و تولیدکنندگان کشور، با مشکلات متعددی روبرو هستند که بخشی از آن‌ها به همت دولت، حل خواهد شد.
مصطفی‌زاده افزود: حل یک سری مشکلات هم باید متکی به توان و خلاقیت خود تولیدکنندگان باشد. از این رو شرکت بین‌المللی بیژن به همراه مدیران و کارشناسان خود حاضر است در خدمت تولیدکنندگان و کارآفرینان استان اردبیل باشد و پاسخگوی سوالات و مشاور آن‌ها در زمینه رفع موانع تولید باشد.
نائب‌رییس کمیسیون اقتصادی مجلس از پیشنهاد مدیرعامل هلدینگ بیژن استقبال کرد و اظهار داشت: اردبیل یکی از قطب‌های کشاورزی کشور است و ما بسیار خوشحال خواهیم شد که جنابعالی به همراه تیم مدیریتی‌تان به اردبیل بیایید تا از تجارب‌ شما در خصوص رفع مشکلات تولید استفاده کنیم.
موسوی افزود: در صورت لزوم از استاندار اردبیل هم دعوت خواهیم کرد و طبق صلاحدید شما، هر مورد دیگری که لازم باشد، فراهم خواهیم کرد تا تولیدکنندگان و کارآفرینان استان بتوانند از نظرات کارشناسی شما استفاده کنند.

 

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

پیمایش به بالا