جستجو
Close this search box.

بیژن، برنده تندیس زرین برند محبوب ایرانی سال 99

بیژن در هفتمین نظرسنجی سالانه برند محبوب مصرف‌کنندگان، در گروه‌های «رب گوجه‌فرنگی – انواع سس» بر اساس نتایج آرای نظرسنجی مردمی، «تندیس زرین برند محبوب ایرانی سال 99» را از آن خود کرد. گرچه شرکت بین‌المللی بیژن در سبد غذایی خود محصولات متنوعی دارد، اما در تولید انواع سس و کیفیت‌شان پیشرو است و اختصاص این تندیس به بیژن، مهر تایید مردم و مصرف‌کنندگان بر این باور است.
بنا بر این گزارش، تندیس زرین برند محبوب ایرانی سال جاری به همراه گواهینامه برند محبوب ایرانی در مراسمی که در تاریخ 29 مردادماه در سالن همایش‌های بین‌المللی رایزن برگزار می‌شد، به بیژن اهدا شد.
نظرسنجی برند محبوب مصرف‌کنندگان در شبکه‌های اجتماعی برگزار می‌شود و مردم و مصرف‌کنندگان مستقیما به گزینه‌های مورد نظر خود رای می‌دهند و برند محبوب خود را انتخاب می‌کنند و به همین دلیل برگزیده شدن دو گروه از محصولات بیژن را می‌توان نشان از همراهی و رضایت مردم دانست.
مدل اجرایی جشنواره برند محبوب، مبتنی بر نظرسنجی گسترده مردمی است، برای شناسایی میزان هواداری مصرف‌کنندگان در هر یک از گروه کالا و خدمات، تا ضمن ایجاد زمینه مشارکت گسترده مصرف‌کنندگان در این نظرسنجی، بتوان ارزیابی قابل اعتمادی از طیف گسترده برندهای فعال در گروه‌های مختلف کالا و خدمات به دست آورد. لذا به شرط حضور حداقل 10 برند ايراني در گروه، 3 برند ایرانی اول هر گروه كه بالاترین رای را در ميان برندهاي ايراني گروه كسب كرده بودند، به عنوان برندهاي محبوب ایرانی آن گروه معرفي شدند و نشان زرين برند محبوب ايراني به آن‌ها اهدا شد. همچنين شرط حداقل راي در هر گروه نيز به عنوان مبناي اعتبارسنجي گروهها در نظر گرفته شده و لذا گروه‌هايي كه تعداد كل آراي ثبت شده به برندها در آن گروه زير دوهزار راي بود، از رده‌بندی حذف شدند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

پیمایش به بالا