جستجو
Close this search box.

بیژن، پیشرو در کسب‌وکارهای دانش بنیان

به گزارش روابط‌عمومی بیژن، دومین کنفرانس بین‌المللی اقتصاد و کسب‌کار با گرایش توسعه دانش بنیان ۱۴۰۲ در مرکز همایش‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

از عمده‌ترین اهداف این کنفرانس ارتقاء فرهنگ توسعه و مدیریت علمی کسب و کار با تاکید بر توسعه دانش بنیان، شناسایی کارآفرینان و بهره­گیری از دیدگاه­های آنها در نهادینه­سازی فرهنگ کارآفرینی و کسب و کار دانش بنیان، آشنایی و دستیابی به آخرین دستاوردهای مدیریت کسب و کار کشور، معرفی دستاوردها و تلاش­های صورت گرفته در حوزه مدیریت کسب و کار در سطح کشور به منظور توسعه سطح کیفی کالاها و خدمات ایجاد مزیت­های رقابتی دانش فنی و تکمیل حلقه­های نوآوری در مدیریت کسب و کار است.

در این کنفرانس، شرکت بیژن به دلیل فعالیت مستمر در زمینه کارآفرینی و ترویج تحقیقات بنیادی و کاربردی و تبدیل ایده‌ها به طرح­های سازنده در حوزه مدیریت کسب و کار موفق به دریافت گواهینامه رسمی انجمن مدیریت کسب ‌وکار ایران(وزارت علوم، تحقیقات و فناوری)، گواهینامه بین‌المللی BRSM مورد تایید IAF و گواهینامه مشترک دانشگاه ابن‌سینا و دانشگاه EGS فرانسه شد.

گفتنی است کنفرانس اقتصاد و مدیریت کسب‌وکار، بزرگترین گردهمایی علمی و حرفه‌ای اساتید و مشاوران اقتصاد و مدیران کسب‌وکارها است که در تهران برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

پیمایش به بالا