جستجو
Close this search box.

بیژن در رتبه های برتر جذاب‌ترین کارفرمایان ایران

در دنیای کار همیشه افراد مختلف به دنبال کار کردن در بهترین شرکت با بهترین مزایای ممکن هستند. اما واقعا کدام شرکت بهترین شرایط را برای کار کردن نیروهای خود فراهم می‌کند؟ از کجا می‌شود تشخیص داد که «جذاب‌ترین کارفرمایان ایران» در حال حاضر کدام شرکت‌ها هستند؟

فرض کنید برای پاسخ به این سوال از یک فرد با تجربه کمک بگیرد؛ اولین سوالی که از او می‌پرسید این است که «از بین شرکت‌هایی که کار کردید، کدام شرکت را برای کار کردن توصیه می‌کنید و از همکاری با کدام شرکت تجربه بهتری داشتید؟» سوال دومی که ممکن است از این فرد بپرسید این است که فارغ تجربه کاری، در حال حاضر دوست دارید برای کدام شرکت کار کنید؟

برای پیدا کردن «جذاب‌ترین کارفرمایان ایران» “ایران تلنت” هم همین دو سوال کلیدی را مطرح کرده است و سعی کرده با پاسخ به این دو سوال، شرکت‌هایی که بهترین شرایط را برای کارکنان خود فراهم کرده‌اند را معرفی کند.

به گزارش روابط عمومی بیژن سایت ایران تلنت که از پیشگامان حوزه کارجویان و کارفرمایان در ایران است به بررسی محبوبیت شرکتها ازنظر کارکنان شرکت‌ها در ۱۶ سال گذشته پرداخته است.

“ایران تلنت” می گوید: اول به سراغ نظرات کارکنان سابق و فعلی شرکت‌ها رفتیم و امتیازات و نظرات کارکنان‌ آنها در ۱۶ سال گذشته را بررسی کردیم تا ببینیم کارکنان به کدام تجربه‌های کاری خود نمره بالاتری داده‌اند. در ادامه هم به روال دو سال گذشته، یک نظرسنجی سراسری برگزار کردیم و از عموم افراد جامعه پرسیدیم که رویای کار کردن در کدام شرکت را دارند؟ در نهایت امتیازات کارکنان به تجربه‌های کاری‌شان را بررسی کردیم.

در چهار سال اخیر شرکت «محصولات غذایی بیژن» توانسته  در رتبه دوم صنعت کالاهای مصرفی (FMCG) قرار گیرد و بالاترین امتیاز را از کارکنان خود دریافت کند.

گفتنی است “ایران‌تلنت” بزرگترین وب سایت استخدامی ایران است که نزدیک به یک میلیون نفر از جامعه متخصصان و مدیران ایرانی به عضویت آن در آمده اند و بالغ بر ۵۰۰۰ شرکت معتبر داخلی و خارجی، استخدام های خود را از طریق آن انجام می‌دهند.و از سال ۱۳۸۳ فعالیت خود را آغاز کرده است “ایران‌تلنت” طی این سالها به عنوان سایت استخدامی پیشرو در کشور، با بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا در فضای مجازی، فعالیت خود را گسترش داده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

پیمایش به بالا