جستجو
Close this search box.

وب‌کارت؛ راه‌اندازی سیستم حضور و غیاب آنلاین

راه‌اندازي سيستم حضور و غياب آنلاين خبري است که توسط واحد انفورماتيک به ثمر نشست. اين ويژگي در سيستم گذشته وجود نداشت و درخواست‌ها به صورت دستي و کاغذي ارائه مي‌شد. بر اين اسا کارمندان درخواست خود اعم از مرخصي، ماموريت، اضافه‌کار را به صورت مکتوب (کاغذ نوشته) به مدير مسئول خود ارائه مي‌کردند و در صورت تاييد به واحد اداري و منابع انساني ارجاع مي‌شد. با توجه به تعداد بالاي پرسنل و صرف زمان اداري در طي ثبت نامه و نيز مصرف کاغذ، تصميم بر اين شد که کليه مراحل به صورت سيستمي انجام و مراحل دستي حذف شود. پس از بررسي‌هاي انجام‌شده، نرم‌افزاري تهيه شد که اطلاعات فردي کارمندان توسط واحد اداري و منابع انساني در سيستم به ثبت رسيد. وب‌‌کارت آنلاين پس از طي آزمايش به مرحله بهره‌برداري رسيده است.
از اين پس، کارکنان درخواست خود را به صورت اينترنتي و سيستمي حتي خارج از مجموعه بصورت آنلاين  براي مدير مسئول خود ارسال مي کنند و مدير مربوطه با بررسي در لحظه، مي‌تواند درخواست را بررسي نمايد. اطلاعات درخواستي توسط کاربر به صورت کامل قابل مشاهده است.

مزاياي وبکارت آنلاين:

1- عدم نياز به مراجعه حضوري به واحد اداري و منابع انساني
2- سرعت در انجام امور اداري و حذف تشريفات زائد
3- مشاهده سوابق اعم از کارکرد، اضافه‌کاري، مرخصي ، ماموريت در بازه‌هاي زماني روزانه و دوره‌اي
4- شفاف‌سازي اداري
5- امکان دريافت پيام و ذخيره آن
6- دسترسي به پروفايل شخصي آنلاين در خارج از مجموعه از طريق تلفن همراه و رايانه
7- صرفه‌جويي در مصرف کاغذ
واحد انفورماتيک، تمام تلاش و نيروي انساني خود را جهت ارتقاي سطح کيفي و کمي ارتباطات سيستم به کار مي‌گيرد، تا بالاترين راندمان جهت پيشبرد اهداف بيژن را ارائه دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

پیمایش به بالا