جستجو
Close this search box.

کارخانه جدید بیژن با ظرفیت 42 خط تولید به بهره‌برداری رسید

به گزارش روابط‌عمومی بیژن، همزمان با برگزاری سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین‌آلات و صنایع وابسته تهران، ایران آگروفود، کارخانه جدید بیژن در منطقه صنعتی عباس‌آباد به بهره‌برداری رسید. مهندس حسین مصطفی‌زاده مدیرعامل هلدینگ بیژن در مراسم افتتاح کارخانه جدید بیژن گفت: برای آغاز به کار کارخانه عباس‌آباد، همکاران بیژن شبانه روز با تمام توان و با بکارگیری حداکثر ظرفیت تلاش کردند تا امکان بهره‌برداری از ۴۲ خط بسته‌بندی  فراهم شود. بدین ترتیب بزرگترین صنایع بسته‌بندی خشک ایران توانایی و ظرفیت آماده‌سازی ۸ میلیون بسته در روز را دارد تا انواع محصولات اعم از قند و شکر، حبوبات، برنج، ادویه جات و… را با کیفیت بالا و بسته‌بندی استاندارد روانه بازار نماید.

مهندس مصطفی‌زاده ضمن ابراز خرسندی از توسعه کارآفرینی گفت: امروز برای من یک روز به یادماندنی و شادی‌بخش است چرا که با راه‌اندازی این مجموعه ۱۰۵۰ نفر مشغول به کار می‌شوند. مدیر‌عامل هلدینگ بیژن در ادامه افزود: تمام این موفقیت‌ها را مدیون پرسنل همراه و پرتلاش هستیم و با وجود آنها  در آینده نزدیک حوزه تولید و توزیع را گسترش خواهیم داد.

گفتنی است همزمان با افتتاح کارخانه جدید بیژن، ماکت این کارخانه در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران با حضور مدیران ارشد سازمان و جمعی از مسئولین و سفیر برند بیژن- امین حیایی- رونمایی شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

پیمایش به بالا