جستجو
Close this search box.

کچاپ بیژن، هم سالم، هم خوشمزه

‌ممکن‌ است کچاپ یک سس افزودنی برای غذا یا برای تزئین پاستای‌ شما باشد. همان‌گونه که می‌دانیم گوجه فرنگی فقط به صورت تازه و خام، خوشمزه نیست بلکه سس آن هم خوشمزه است و زمانی که به صورت کچاپ درمی‌آید نیز طعمی دلپذیر دارد. کچاپ به عنوان یک چاشنی آشپزی در تمام آشپزخانه‌های دنیا یافت می‌شود. آیا فکر می‌کنید کچاپ ماده‌ای است که فقط برای طعم‌دار کردن غذا به کار می‌رود؟ نه، این‌گونه نیست. بدون شک استفاده از آن دلایل دیگری نیز دارد. ترکیبات به کار رفته در سس کچاپ «بیژن» باعث شده این سس، از سس‌های دیگر شرکت‌ها متمایز شود. در ادامه برخی از فواید تغذیه‌ای سس کچاپ یا همان سس گوجه فرنگی تولید شده در شرکت محصولات غذایی بیژن، اشاره می‌شود که بعضی از آن‌ها شگفت‌انگیزند.
در شرکت بیژن از ترکیبات و ادویه‌جات طبیعی برای تولید محصولات استفاده می‌شود. استفاده از این ادویه‌جات طبیعی در سس کچاپ بیژن باعث ایجاد طعم متمایز این محصول شده و همچنین نشان‌دهنده اهمیت این واحد تولیدی به سلامت مصرف‌کننده است. امروزه با توجه به سهولت استفاده از طعم‌دهنده‌هایی مانند اسانس‌ها، تمایل تولیدکنندگان در سراسر جهان به استفاده از این طعم‌دهنده‌ها افزایش یافته است. اما، در شرکت محصولات غذایی بیژن سلامت مصرف‌کننده از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، لذا از ترکیبات و ادویه‌جات طبیعی مثل زنجبیل که سلامت‌بخش هستند، استفاده می‌شود. ترکیبات موجود در زنجبیل، دارای فعالیت‌های آنتی‌اکسیدانی، خاصیت ضد تومور، ضد التهاب، ضد میکروب، مسکن درد و فعالیت های حفاظتی کبد هستند. هم‌چنین زنجبیل به بهبود آسم و آلرژی و اگزما کمک می­کند و موثر بر درمان استفراغ و حالت تهوع است (مثلا به تهوع و استفراغ ناشی از عوارض جانبی شیمی‌درمانی کمک می‌کند) و مسکنی غیردارویی و موثر برای بیماری صبحگاهی در دوران بارداری است. زنجبیل به مقابله با استرس کمک می کند، تاثیر ضدسرطانی دارد و همچنین باعث کاهش بیماری های قلبی و عروقی می‌شود. زنجبیل یک ضد میکروب قوی، یک ضد ویروس، ضد میکروب و ضد قارچ موثر است.
علاوه بر زنجبیل، ادویه‌جات طبیعی دیگری در سس گوجه فرنگی بیژن استفاده می شود، مانند دارچین که برای تقویت سیستم ایمنی بدن، پیشگیری از بیماری های قلبی، عروقی، سرطان و سلامت پوست و مو، استخوان و …. مفید می‌باشند.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

پیمایش به بالا